|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lure løsninger i husetJeg tror jeg har sett en gang en dings med stikkontakter som dyttes ned i kjøkkenbenken når kontaktene ikke er i bruk. En sånn hist og her på kjøkkenet i nærheten av vannkoker, kaffetrakter, mixmaster, brødrister og andre gadgeter er lurt tenker jeg. (Lever med orginalt kjøkken fra 60-tallet og har dermed ikke greie på sånt - egentlig).
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Lure løsninger i huset
Sånn ville elektrikeren innstallere hos oss, men vi hadde heldigvis ikke plass (må jo tenke på hva som er under benken også).
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() |
#5 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spesielt pen er jeg enig med deg at den ikke er, men den skal jo i all hovedsak skjules da. Bare poppes opp når noe skal ha strøm. Derfor synes jeg den er smart. Men jeg ser jo også poenget ditt med at det jo må være plass til den når den er skjult.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|