Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lure løsninger i huset

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-10, 16:57   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Sånn: El-søyle.

Det var en sånn en ja. Jeg synes den er så stygg. Men klart, den er sikkert praktisk (sånn rent bortsette fra ved rengjøring innbiller jeg meg).

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 17:18   #2
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det var en sånn en ja. Jeg synes den er så stygg. Men klart, den er sikkert praktisk (sånn rent bortsette fra ved rengjøring innbiller jeg meg).

Spesielt pen er jeg enig med deg at den ikke er, men den skal jo i all hovedsak skjules da. Bare poppes opp når noe skal ha strøm. Derfor synes jeg den er smart. Men jeg ser jo også poenget ditt med at det jo må være plass til den når den er skjult.
Men her har du jo det supre med sånne tråder - en får jo fordeler og ulemper og kan veie de opp mot hverandre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.