Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lure løsninger i huset

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-10, 13:09   #1
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Alle soverom til familien i samme etasje er noe jeg liker godt med huset vårt. Gjesterommet er i en annen etasje, men det gjør ikke noe.

Jeg for min del syns det er genialt at vi IKKE har soverom i samme etasje... Vi...æh...lager av og til litt "lyd" på soverommet...æh...og da er det veldig greit at det ikke ligger vegg-i-vegg med soverommet til tenåringen...

Var forresten på visning på et hus, som hadde en super "vippe-opp-kjøkkenplate" (vet ikke hvordan jeg skal forklare det) inni et av kjøkkenskapene. På denne stod kjøkkenmaskinen fiks ferdig. Bare åpne skapet, vippe opp plata med kjøkkenmaskinen på, og sette kontakten i, og FERDIG! Og ikke minst var det like lett å vippe den tilbake igjen etter bruk )

Gammel 27-07-10, 13:19   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Eni, her.

Var forresten på visning på et hus, som hadde en super "vippe-opp-kjøkkenplate" (vet ikke hvordan jeg skal forklare det) inni et av kjøkkenskapene. På denne stod kjøkkenmaskinen fiks ferdig. Bare åpne skapet, vippe opp plata med kjøkkenmaskinen på, og sette kontakten i, og FERDIG! Og ikke minst var det like lett å vippe den tilbake igjen etter bruk )

Sånn har vi - absolutt genialt. Den var der når vi flytta inn, så usikker på hvor den kom fra (kan sikkert finne ut fra tidligere beboere).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.