Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I lys av en del andre tråder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 00:43   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I lys av en del andre tråder

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Litt avsporing kankskje..men må bare kommentere denne....

Så dere puls forrige mandag?

Der ble det tatt opp at flere og flere unge jenter sliter med å ha tilfeldig sex for å få bekreftelse. Det ble satt fokus på dette, fordi mange oppsøker hjelpeapparat for å få hjelp til å sette grenser for seg selv, fordi de lider under dette.

Skremmende utvikling, synes jeg......

Hvordan har det blitt slik?

Jeg så dessverre ikke Puls, men det høres skremmende ut ja.

Det jeg tenker på når jeg hører det er at noe av grunnen kan være det sexpresset som mange unge føler. Som nevnt i andre tråder her så kan nok mange unge få inntrykk av at de ikke er vellykket (eller noe sånt) om de ikke har hatt sex innen en viss alder. Jeg leste et sted at mange unge har svært avansert sex. De snapper opp ting fra nettet og tror at det er normalt det de finner der. Samtidig blir kropp og seksualitet markedsført og vi har vel nesten blitt litt blinde for hvor mye vi egentlig blir eksponert for dette i media og reklame.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.