Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I lys av en del andre tråder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 13:56   #10
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I lys av en del andre tråder

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg tror forresten noen av oss har et kommunikasjonsproblem; Jeg skriver noe som for meg virker saklig og greit, mens den som leser det får noe helt annet ut av det. På samme måte leser jeg noe andre har skrevet og misforstår totalt. Videre i diskusjonen viser det seg kanskje at vi egentlig er enige.

Her tror jeg du er inne på kjernen av alt her. Samtidig kommer det fram fordommer som gjør at man legger mer i meninger enn det det er. Jeg skjønner det blir slik ut i fra at man ikke kjenner hverandre.

Jeg har nevnt røde prikker ja, men aldri hvem eller hva...... Fra meg har det ikke vært sutring, men jeg ler av det rett og slett. De røde prikkene forteller meg at ut i fra kommentaren som følger med så blir jeg tildelt oppfatninger som er helt, totalt feil. Da blir det latterlig for meg, og ikke sutring....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.