Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-10, 18:40   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Sorry, du la nesten litt opp til det. Har en venninne som nettopp gått fra jobb i vg. skole til kontorjobb i staten. Hun sier at det er veldig "the office" der. Utrolig rolige dager, skriver inn når man kommer og går og har mulighet til å bare sitte der og hanke inn plusstid hvis man skulle ønske det. Ikke misforstå, jeg misunner henne ikke jobben. Synes det høres kjedelig ut, men samtidig høres det ikke ut som om det er en jobb man kan bli sliten av heller.

Nå er det veldig mange ulike måter å være statsansatt på. Uten at jeg har konkret statistikk, tror jeg utbrenthet er en av de vanligere langtidssykemeldingsårsakene på min arbeidsplass. Der er det virkelig ingen mangel på folk som jobber 120 % stilling.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.