Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan prikker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 15:42   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan prikker du?

Jeg tror jeg har gitt 3 røde prikker her inne, og fått omtrent like mange tilbake. Egentlig misliker jeg de røde prikkene. De vekker et eller annen barnslig psykoinstinkt hos meg som gjør at jeg faktisk blir litt ergerlig når jeg ser dem. Som om jeg hadde sagt noe i en forsamling og fått en smekk over hånden. Jeg tror jeg har holdt meg for god til å prikke tilbake de gangene det har skjedd, kanskje muligens ikke første gangen, men det er lenge mellom hver rødprikk. Jeg er blant dem som ikke gidder å skrive i de hissigste diskusjonene her inne, både fordi jeg ikke kjenner folk så godt, fordi jeg faktisk ikke gidder å få bøttekjeft av de som er rammest i munnen her inne og fordi det skal litt til for at jeg fyrer meg opp online.

Jeg er kanskje ikke så flink til å grønnprikke heller, med mindre et innlegg skiller seg eksepsjonelt ut fra mengden og jeg føler for å kommentere. Kanskje jeg burde bli flinkere, for jeg vet jo at jeg selv faktisk sjekker prikkene mine regelmessig og blir glad når det kommer en ny. Ja, faktisk, jeg skal bli rausere

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 16:11   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Jeg er kanskje ikke så flink til å grønnprikke heller, med mindre et innlegg skiller seg eksepsjonelt ut fra mengden og jeg føler for å kommentere. Kanskje jeg burde bli flinkere, for jeg vet jo at jeg selv faktisk sjekker prikkene mine regelmessig og blir glad når det kommer en ny. Ja, faktisk, jeg skal bli rausere

Ja, det har jeg tenkt på og. Jeg blir litt barnslig glad over prikker, at noen har lagt spesielt merke til det jeg skrev. men glemmer det bort sånn ellers, selv om mange sier veldig mye klokt her inne.

Gammel 12-08-10, 16:22   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke hvor mange rødprikker jeg har gitt, men jeg tror de får plass på en hånd. Ikke husker jeg hva jeg har prikker for heller. Bortsett fra den siste. Der gikk det på fordommer på et område som personlig engasjerer meg. Og fra et menneske jeg mente burde være klokere. Så det er kanskje sånne ting jeg rødprikker? Og det er alltid litt vanskelig å gi slike prikker, for det er jo innlegget jeg prikker, personen har jeg jo ikke noe i mot. Det er da det blir sånne søte, røde som den Smilefjes fikk. Eller, jeg husker en til nå. Jeg rødprikker en av disse tullballene i den hjerteoperasjon-tråden. Den var ikke vanskelig å gi.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.