Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan prikker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 15:42   #21
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan prikker du?

Jeg tror jeg har gitt 3 røde prikker her inne, og fått omtrent like mange tilbake. Egentlig misliker jeg de røde prikkene. De vekker et eller annen barnslig psykoinstinkt hos meg som gjør at jeg faktisk blir litt ergerlig når jeg ser dem. Som om jeg hadde sagt noe i en forsamling og fått en smekk over hånden. Jeg tror jeg har holdt meg for god til å prikke tilbake de gangene det har skjedd, kanskje muligens ikke første gangen, men det er lenge mellom hver rødprikk. Jeg er blant dem som ikke gidder å skrive i de hissigste diskusjonene her inne, både fordi jeg ikke kjenner folk så godt, fordi jeg faktisk ikke gidder å få bøttekjeft av de som er rammest i munnen her inne og fordi det skal litt til for at jeg fyrer meg opp online.

Jeg er kanskje ikke så flink til å grønnprikke heller, med mindre et innlegg skiller seg eksepsjonelt ut fra mengden og jeg føler for å kommentere. Kanskje jeg burde bli flinkere, for jeg vet jo at jeg selv faktisk sjekker prikkene mine regelmessig og blir glad når det kommer en ny. Ja, faktisk, jeg skal bli rausere

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 16:11   #22
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Jeg er kanskje ikke så flink til å grønnprikke heller, med mindre et innlegg skiller seg eksepsjonelt ut fra mengden og jeg føler for å kommentere. Kanskje jeg burde bli flinkere, for jeg vet jo at jeg selv faktisk sjekker prikkene mine regelmessig og blir glad når det kommer en ny. Ja, faktisk, jeg skal bli rausere

Ja, det har jeg tenkt på og. Jeg blir litt barnslig glad over prikker, at noen har lagt spesielt merke til det jeg skrev. men glemmer det bort sånn ellers, selv om mange sier veldig mye klokt her inne.

Gammel 12-08-10, 16:22   #23
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke hvor mange rødprikker jeg har gitt, men jeg tror de får plass på en hånd. Ikke husker jeg hva jeg har prikker for heller. Bortsett fra den siste. Der gikk det på fordommer på et område som personlig engasjerer meg. Og fra et menneske jeg mente burde være klokere. Så det er kanskje sånne ting jeg rødprikker? Og det er alltid litt vanskelig å gi slike prikker, for det er jo innlegget jeg prikker, personen har jeg jo ikke noe i mot. Det er da det blir sånne søte, røde som den Smilefjes fikk. Eller, jeg husker en til nå. Jeg rødprikker en av disse tullballene i den hjerteoperasjon-tråden. Den var ikke vanskelig å gi.

Gammel 12-08-10, 16:37   #24
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg prikker generelt ikke så mye, og har ikke delt ut så veldig mange røde spesielt. Rasisme, grove personangrep og idioti/lavmål kvalifiserer for rødprikking i min verden og jeg ser ikke så mange slike innlegg her.

Hevnprikker aldri, det blir for dumt.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 16:40   #25
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg brukte å grønnprikke den jeg fikk rød av å takke for den røde prikken

Ellers er jeg veldig sløv å prikke men kommet meg.
Men jeg rødprikket ei med uhell her en dag å da fikk jeg dårlig samvittighet at jeg måtte si i fra .prikke mange så jeg kunne prikke henne grønn igjen

Gammel 12-08-10, 16:40   #26
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rødprikker i perioder, det er gjerne opphetede tråder som får meg til å se rødt. ( )

Jeg hevnprikker ikke, men de rødprikkene jeg har fått har jeg fortjent. Jeg regner med at det fortsetter.

Gammel 12-08-10, 17:25   #27
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Jeg rødprikker over en lav sko alt etter hva jeg er i humør til å mene at er teit. Jeg rødprikker aldri person, bare innlegg.

Hevnprikking bedriver jeg ikke.

Jeg har levd meg gjennom år med prikkesystem på ulike fora og er fullstendig herdet i så måte, men jeg husker jo at det fantes tider da en rødprikk virkelig gikk inn på meg.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 17:31   #28
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rødprikker om jeg er negativ til noens innlegg, samt om jeg synes de er komplett idiot. Jeg hevnprikker av samme grunner.

Jeg bryr meg generelt midt i ryggen om rødprikkene, de eneste gangene jeg bryr meg er om det kommer onde kommentarer fra folk jeg "kjenner".

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 17:39   #29
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg rødprikker personangrep og ultrateitheter.

Jeg grønnprikker stadig, både innlegg og personer. Fordi jeg blir glad av det.

Jeg har de edleste motivene.

Jeg har lyst til å ha like edle motiver som Dragen.

Jeg grønnprikker ofte, og rødprikker sjelden.

Gammel 12-08-10, 17:43   #30
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en elendig prikker, ganske dumt i grunn for jeg synes at det er hyggelig å få prikker selv.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 17:57   #31
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det kommer helt an på hvilken setting rødprikken er gitt. Men nei, jeg hevnprikker ikke til normalt. Men er det et nek som slenger om seg med ondskapsfulle kommentarer så får vedkommende glatt en tilbake. Eventuelt hvis det er fjasing innvolvert.
Ellers så synes jeg egentlig at hevnprikking er ganske teit, og prøver å holde meg for god for det og heller ta ting opp saklig i tråden.

Gammel 12-08-10, 19:02   #32
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hevnprikker ikke.
Ellers sitter prikkene løst, både de røde og de grønne.
Jeg prøver å være konsekvent på å rødprikke prikketigging, men ellers styres jeg helt og holdent av Følelser.

Gammel 12-08-10, 19:04   #33
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I tråden du nevner, Milfrid, var jeg så sint, så oppgitt og så skuffet over folk at jeg ikke kom på å prikke, engang. Jeg må være i form til å prikke - den ene eller andre veien.

Gammel 12-08-10, 19:11   #34
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

I tråden du nevner, Milfrid, var jeg så sint, så oppgitt og så skuffet over folk at jeg ikke kom på å prikke, engang. Jeg må være i form til å prikke - den ene eller andre veien.

Ah- så det var det som var grunnen?
:nettopp sjekket kontrollpanelet:

Jeg har for øvrig ingen prikkeplan, og rødprikker vel generelt mindre enn jeg burde gjort, tror jeg. Grønnprikking er lettere. Hvis jeg nikker og er enig når jeg leser, knegger , eller rett og slett blir litt imponert, grønnprikker jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 19:11   #35
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 12-08-10, 19:13   #36
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg prikker veldig sjeldent, og som Turban Smukk blir det gjerne en del prikker når jeg først kommer på det, før jeg glemmer det igjen. Jeg grønnprikker som regel når noen gjør meg glad eller sier noe jeg liker og derfor synes var ekstrafornuftig. En sjelden gang er det noe som ikke passet i tråden, eller noe som forsåvidt kunne vært tatt på PM, men er så kort at jeg ikke gidder.

Jeg har bare gitt to rødprikker, den ene var utilsiktet og den andre var noe ekstremt ekkelt og rasistisk. Den ene røde prikken jeg har fått husker jeg ikke hvem var fra, og jeg ignorerte det hele fordi det var for dumt, siden prikkeren ikke hadde klart å lese innlegget mitt. Med andre ord, jeg lot dumhet straffe seg selv.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 19:27   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir jeg nødt for å lese den tråden, altså. :setter av kvelden:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 19:28   #38
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Blir jeg nødt for å lese den tråden, altså. :setter av kvelden:

Jeg tror du har lest den før. Jeg har i alle fall det. :intet nytt under solen:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 19:30   #39
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg prikker egentlig bare grønt. Jeg liker mange og mye

Gammel 12-08-10, 19:33   #40
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg prikker egentlig bare grønt. Jeg liker mange og mye

Hehe, den eneste røde jeg har fått noensinne, var fra deg. Men jeg velger å tro at det må ha vært en tastefeil.

I dag har jeg faktisk gitt vekk min aller første rødprikk. Venter i spenning på om det kommer noen hevnprikk.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.