|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg tror jeg har gitt 3 røde prikker her inne, og fått omtrent like mange tilbake. Egentlig misliker jeg de røde prikkene. De vekker et eller annen barnslig psykoinstinkt hos meg som gjør at jeg faktisk blir litt ergerlig når jeg ser dem. Som om jeg hadde sagt noe i en forsamling og fått en smekk over hånden. Jeg tror jeg har holdt meg for god til å prikke tilbake de gangene det har skjedd, kanskje muligens ikke første gangen, men det er lenge mellom hver rødprikk. Jeg er blant dem som ikke gidder å skrive i de hissigste diskusjonene her inne, både fordi jeg ikke kjenner folk så godt, fordi jeg faktisk ikke gidder å få bøttekjeft av de som er rammest i munnen her inne og fordi det skal litt til for at jeg fyrer meg opp online.
![]() |
#22 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan prikker du?
Ja, det har jeg tenkt på og. Jeg blir litt barnslig glad over prikker, at noen har lagt spesielt merke til det jeg skrev. men glemmer det bort sånn ellers, selv om mange sier veldig mye klokt her inne.
![]() |
#23 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg husker ikke hvor mange rødprikker jeg har gitt, men jeg tror de får plass på en hånd. Ikke husker jeg hva jeg har prikker for heller. Bortsett fra den siste. Der gikk det på fordommer på et område som personlig engasjerer meg. Og fra et menneske jeg mente burde være klokere. Så det er kanskje sånne ting jeg rødprikker? Og det er alltid litt vanskelig å gi slike prikker, for det er jo innlegget jeg prikker, personen har jeg jo ikke noe i mot. Det er da det blir sånne søte, røde som den Smilefjes fikk.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg prikker generelt ikke så mye, og har ikke delt ut så veldig mange røde spesielt. Rasisme, grove personangrep og idioti/lavmål kvalifiserer for rødprikking i min verden og jeg ser ikke så mange slike innlegg her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg brukte å grønnprikke den jeg fikk rød av å takke for den røde prikken
![]() |
#26 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg rødprikker i perioder, det er gjerne opphetede tråder som får meg til å se rødt. (
![]() |
#27 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg rødprikker over en lav sko alt etter hva jeg er i humør til å mene at er teit. Jeg rødprikker aldri person, bare innlegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg rødprikker om jeg er negativ til noens innlegg, samt om jeg synes de er komplett idiot. Jeg hevnprikker av samme grunner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Fola Blakken
|
Jeg har lyst til å ha like edle motiver som Dragen.
![]() |
![]() |
#31 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Det kommer helt an på hvilken setting rødprikken er gitt. Men nei, jeg hevnprikker ikke til normalt. Men er det et nek som slenger om seg med ondskapsfulle kommentarer så får vedkommende glatt en tilbake. Eventuelt hvis det er fjasing innvolvert.
![]() |
#32 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg hevnprikker ikke.
![]() |
#33 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?I tråden du nevner, Milfrid, var jeg så sint, så oppgitt og så skuffet over folk at jeg ikke kom på å prikke, engang. Jeg må være i form til å prikke - den ene eller andre veien.
![]() |
#34 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Ah- så det var det som var grunnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg prikker veldig sjeldent, og som Turban Smukk blir det gjerne en del prikker når jeg først kommer på det, før jeg glemmer det igjen. Jeg grønnprikker som regel når noen gjør meg glad eller sier noe jeg liker og derfor synes var ekstrafornuftig. En sjelden gang er det noe som ikke passet i tråden, eller noe som forsåvidt kunne vært tatt på PM, men er så kort at jeg ikke gidder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
har tatt seg sammen
|
Hehe, den eneste røde jeg har fått noensinne, var fra deg. Men jeg velger å tro at det må ha vært en tastefeil.
![]() |
|
|