Sv: Pusher du egne grenser?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Dette er jo strengt tatt ikke så interessant uten å vite hvor de forskjelliges grenser er.
"oooohhh, skal jeg driste meg til å bruke blå penn der hvor jeg alltid har brukt svart før, altså? Jeg er vill og gal! " :visualiserer:
Jeg også skulle likt å vite hvor grensa går. Jeg har nemlig inntrykk av at de aller fleste liker å "kjøre safe" i ganske stor grad. Men nå er FP lite gjennomsnittlig på mange måter da, så aldri si aldri. 
Jeg føler jeg lever helt på kanten av hva jeg kan takle nesten hele tiden. Det er alt fra bacheloroppgaver som henger laaangt over hodet mitt (jeg forstod vel strengt tatt ikke hva jeg skulle gjøre da jeg sa ja ), til å ta på meg jobber som innebærer KUN ting jeg ikke kan, og dermed også noen ganske pinlige og kjipe situasjoner. Men det er så kult når man får det til, og jeg føler jeg vokser så mye på det, at det er verdt å kjenne på den kjipe "hvorfor gjør jeg dette frivillig"-følelsen i ny og ne. Tror nesten jeg er litt avhengig, for jeg fortsetter jo å melde meg på ting jeg ikke kan. Og jeg har en lei tendens til å ta på meg alt for mye også.. det blir bare mer og mer. Nå jobber jeg 80 % og studerer fulltid. Jadda!
Sist redigert av Joika : 24-08-10 kl 00:16.
|