|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er nummervisning forpliktande | |||
| Nei |
|
113 | 81,29% |
| Ja |
|
18 | 12,95% |
| Veit ikkje |
|
6 | 4,32% |
| Idiot-poll |
|
2 | 1,44% |
| Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubesvarte anrop
Det forstår jeg i grunn. Jeg syns det er normal høflighet jeg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Ubesvarte anropHvis noe er viktig, legger de igjen beskjed eller sender SMS. Uten det er jeg ikke forpliktet til ringe tilbake ved tapt anrop. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Ubesvarte anropEg tenker sånn:
|
|
|
#26 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Ubesvarte anropIkke forpliktende, men for meg så er det en selvfølge at jeg ringer tilbake til familie og venner.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Ubesvarte anropForpliktende er det vel ikke, men fra kjentfolk ringer jeg oppigjen ja, om det ikke er kommet en sms/mail eller noe som har avklart hele greia i mellomtida.
|
|
|
#28 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Ubesvarte anropJeg anser det som litt uhøflig og masete å ringe tilbake til noen som har ringt og ikke lagt igjen beskjed på svareren. Unntakene er nær familie og venner, eller hvis jeg akkurat ikke rakk å svare, eller hvis det er noen jeg anser det som viktig å få tak i. Litt kinkig, egentlig.
|
|
|
#29 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ubesvarte anropJeg syns ikke det er forpliktende. Jeg er litt sløv på slike saker, så når jeg har et ubesvart anrop fra noen hender det at jeg tenker at jeg skal ringe de opp igjen når det passer, men så glemmer jeg det. Søsteren min bruker mye tid på å irritere seg over akkurat det.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Ubesvarte anropVi har ikke svarer da, så ingen mulighet til å legge igjen melding sånn.
|
|
|
#33 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ubesvarte anropNei.
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Ubesvarte anropJeg krysset feil, for krysset ja, men det jeg krysset ja for, var at jeg ville se hvem det var som hadde ringt meg. Jeg ringer aldri opp igjen nummer jeg ikke kjenner. Jeg ringer knapt opp igjen de jeg kjenner heller |
|
|
|
#35 |
|
Epikur
|
Sv: Ubesvarte anropJeg ringer som oftest tilbake eller sender en sms hvis det er venner eller familie. Men ikke alltid. Noen ganger glemmer jeg (venner) og noen ganger har jeg ikke lyst (familie). Hvis jeg akkurat ikke rakk den og hadde tenkt å ta den, så ringer jeg tilbake.
|
|
|
#36 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ubesvarte anropNiks. Hvis det er viktig vil de legge igjen beskjed, tenker jeg. Hvis ikke skulle de bare prate - eller plage meg.
|
|
|
|
#37 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Ubesvarte anrop
|
|
|
#38 |
|
Søt og rar
|
Sv: Ubesvarte anropMamma kan bli nokså flaksete med vingene om hun forsøker å få tak i meg og jeg ikke gir lyd tilbake. Det som også rimelig ofte skjer, er at ingen av hennes tre døtre svarer når hun er pratesyk (tilfeldigvis) og så ender hun opp med å ha en fullstendig irrasjonell totalreaksjon fordi hun føler seg akutt forlatt.
|
|
|
#39 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ubesvarte anropJeg syns det er høflig å ringe tilbake når man ser at noen har ringt.
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Ubesvarte anropHvis man skal si at man kjenner meg så vet man minimum om meg at jeg er en som ikke ringer tilbake. Det er ikke alltid jeg er en som tar telefonen engang. Man vet også at jeg aldri hører av beskjeder på telefonsvareren. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|