Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 22:41   #161
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grey's anatomy

:tripper og venter på se03e06:

:venter:
At jeg ikke startet å laste ned dette før!
Har sett de første episodene av sesong3 i dag, noe godt kommer det ut av å være syk og hjemme.

Gammel 16-02-07, 22:45   #162
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

:tripper og venter på se03e06:

:venter:
At jeg ikke startet å laste ned dette før!
Har sett de første episodene av sesong3 i dag, noe godt kommer det ut av å være syk og hjemme.

Det blir en stund til du tar kvelden idag med andre ord.

Jeg slukte "noen" episoder i ett strekk da lyset gikk opp for meg.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 22:56   #163
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde lovet meg selv at jeg aldri skulle gjøre dette igjen, etter Babylon5 og Charmed-maratonene jeg hadde for noen år siden.

Og nå kommer fanken episode 7 ned før episode 6. :neineinei:

Gammel 16-02-07, 22:56   #164
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hmm, det har jeg ikke tenkt på. Nei..tror dere det?
Jeg tolket det hun sa til ham mot slutten av dagens episode (s3e16) kun som et "venneråd", mellom venner som virkelig kjenner og bryr seg om hverandre.

Ja, det mener jeg også. Men HP mener at den dagen når hun sa at dersom Kelly gjorde ham lykkelig, så måtte han gå til henne, at hun da sa hun var intr. og at det var derfor hun gråt etterpå. Jeg mener det var vennskapelig, men begynte å lure litt i dag jeg også ...

Gammel 16-02-07, 22:57   #165
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Ja jeg tror det er tilfelle...

Men atte, holder ikke du på med forrige sesong da?

Gammel 16-02-07, 22:59   #166
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Men atte, holder ikke du på med forrige sesong da?

Satt med en venninne her som har lastet ned, det er egentlig hennes svar

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:01   #167
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JEG derimot, syns de har hatt et øye til hverandre fra tidlig av... så hvem vet...

Jeg simpelthen digger den serien... men gleder meg litt til Frustrerte Fruer også

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:32   #168
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har lastet ned siste episode?
Jeg holder på å daue på meg! Fatter ikke hvordan jeg skal greie å vente en hel uke!

Gammel 17-02-07, 09:34   #169
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Noen som har lastet ned siste episode?
Jeg holder på å daue på meg! Fatter ikke hvordan jeg skal greie å vente en hel uke!

Jupp, jeg så den i går kveld, som jeg skriver over her. Og nå føles det som en hel evighet til neste fredag!

Gammel 17-02-07, 13:59   #170
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva tror dere jeg føler da? Det er jo iværtfall en hel evighet frem til høsten

(blir ikke å laste ned noe som helst før jeg er ferdig med hovedoppgaven - DA skal jeg (hvis dere hjelper meg) laste ned (tror jeg).)

Gammel 18-02-07, 00:54   #171
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

At jeg kunne være så dum å se episode 15 og 16! Alt hadde vært mye bedre om jeg hadde latt være.
:fanken:

Gammel 18-02-07, 01:12   #172
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg sett 16, og !

Gammel 18-02-07, 01:18   #173
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Den smileyen passer bra nå ja.

Jeg har dog lest en spoiler for neste episode.

Gammel 18-02-07, 01:19   #174
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du? And?

Gammel 18-02-07, 01:24   #175
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Jeg får ikke prikket deg ...

Her er link, leses på eget ansvar

Tittelen på neste episode er forøvrig Some kind of miracle ...

Gammel 18-02-07, 10:00   #176
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Meredith forlater serien, også vekker de moren til igjen gjennom cutting-edge hjernekirurgi slik at serien kan fortsette å hete Grey's Anatomy. Moren overtar som Chief of Staff.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 10:11   #177
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Til dere som laster ned: Kan dere ikke sende PM eller mail til hverandre om hva som skjer i sesong 3? Her er det bare blå felt??

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 10:15   #178
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

HP: kreativt!

Åh, dagene mot neste fredag sneeeegler seg avgårde. Tror jeg må bytte torrent-klient også, slik at nedlastingen på fredag blir så rask som mulig!

Er det forresten noen av dere som hører på GA podcastene som legges ut på fredager?

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 11:05   #179
MokkMokk

Standard

Jeg måtte selvsagt klikke på spoilerlinken til Lille Ru, selv om jeg egentlig ikke vil vite. :lærer aldri:

Gammel 18-02-07, 11:50   #180
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har lastet ned episode 15 og 16, men ikke fått tid til å se dem enda. Godt er det ser jeg. Tror kanskje jeg skal vente til freddan med å se dem, for da kan jeg se trippelepisoden med en gang. Blir spennende.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
sykehus, tv-serier, usa

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.