Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 22:23   #201
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grey's anatomy

Bare tre dager igjen. :nedtelling:

Gammel 20-02-07, 22:25   #202
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Bare tre dager igjen. :nedtelling:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 22:43   #203
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

:misunnelig:

Gammel 21-02-07, 21:36   #204
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

-melder meg på nedtellinga-

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 22:54   #205
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Episoden går i morgen kl 21 østkyst-tid.
:venter i spenning:

Gammel 21-02-07, 22:59   #206
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Alt pratet her inne gjorde sitt til at jeg selvfølgelig ikke klarte å holde meg fra å se de siste episodene. Gleder meg til neste episode sendes jeg også. For en slutt. Går jo bare ikke an. BTW, jeg tror ikke Izzie mente noe annet enn vennskap på slutten. Hun har jo aldri likt Cally, hvordan skriver nå hun navnet sitt igjen.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:17   #207
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Calliope "Callie" Torres.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:20   #208
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Calliope "Callie" Torres.

Calliope Euphegenia Torres, faktisk.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:34   #209
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hvilke tre episoder er det som helst bør ses på rappen?

Gammel 21-02-07, 23:45   #210
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De tre siste i sesong 3. Det er kommet to, og den tredje kommer fredag morgen. :venter i spenning:

Gammel 23-02-07, 10:01   #211
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Da er s3e17 sett.

Gammel 23-02-07, 10:04   #212
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Da er s3e17 sett.

94.7% ferdig her. Jeg gleder meg

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 10:11   #213
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

94.7% ferdig her. Jeg gleder meg

Veldig bra episode. Nå greide jo ikke jeg å motstå fristelsen om å titte på en spolier for noen dager siden, men jeg ble likevel overrasket over noe av handlingen. Enjoy!

Gammel 23-02-07, 11:26   #214
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Hvor: Østfold
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg driver også og laster ned episode 17 nå! Men får ikke sett før i kveld for jeg skal snart på jobb. Men er veldig spent på hva som skjer!

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:29   #215
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magic, her.

Jeg driver også og laster ned episode 17 nå! Men får ikke sett før i kveld for jeg skal snart på jobb. Men er veldig spent på hva som skjer!

Jeg måtte forte meg å se den nå siden jeg har fri, ungene er i bhg og jeg skal i bursdag i kveld. Vanligvis pleier jeg å spare den til fredags kveld.

Gammel 23-02-07, 11:31   #216
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MokkMokk; gi meg et hint da!

Gammel 23-02-07, 11:31   #217
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magic, her.

Her også!
Skal benke meg foran skjermen i kveld, når alle er lagt i seng.
Mulig jeg unner meg noe godt også Gleder meg sånn

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:31   #218
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

MokkMokk; gi meg et hint da!

Hysj ...

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:36   #219
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Jeg kan da få en prikk!

Gammel 23-02-07, 12:11   #220
MokkMokk

Standard

Hint er sendt pr. prikk.

Svar

Emneord
sykehus, tv-serier, usa

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.