Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 11:50   #181
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grey's anatomy

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg måtte selvsagt klikke på spoilerlinken til Lille Ru, selv om jeg egentlig ikke vil vite. :lærer aldri:

Ikke jeg heller, og jeg har bare sett episode 1 av sesong 3 Men nå starter marathonet!

Gammel 18-02-07, 11:51   #182
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har lastet ned episode 15 og 16, men ikke fått tid til å se dem enda. Godt er det ser jeg. Tror kanskje jeg skal vente til freddan med å se dem, for da kan jeg se trippelepisoden med en gang. Blir spennende.

Anbefales. :etterpåklok:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:28   #183
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Angret i går når vi hadde sett episode 16.

noen som vet om det kommer flere sesonger?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:01   #184
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg så lei meg! Hadde lastet ned episode 15 og 16, og brent dem på dvd. Slettet på pc`n og skulle se på spilleren. Så viser det seg at bare halve episode 15 hadde kommet med og ingenting av episode 16. Så nå har jeg sett til der Izzie sier "Oh my good" etter at de har ankommet ulykkesstedet.

Og nå går det ikke an å laste ned mer, maskinen min vil ikke laste ned på nytt. Så hvis noen kan være en engle og sende meg en pm med hva som skjer videre i episode 15 og 16 så vil jeg bli evig takknemlig. Det er ikke nok å lese i episodeguiden.

Gammel 18-02-07, 13:17   #185
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Kate: Jeg ville definitivt gjort et nytt forsøk på nedlasting. Er du sikker på at det er helt umulig? En gjenfortelling blir ikke det samme, spesielt e16 sees for å komme til sin rett! Syns nå jeg da.

Gammel 18-02-07, 13:19   #186
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Kate: Jeg ville definitivt gjort et nytt forsøk på nedlasting. Er du sikker på at det er helt umulig? En gjenfortelling blir ikke det samme, spesielt e16 sees for å komme til sin rett! Syns nå jeg da.

Det går ikke. Har prøvd i flere timer.

Please, please, please!!! :ber på mine knær:

Gammel 18-02-07, 13:41   #187
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Det går ikke. Har prøvd i flere timer.

Please, please, please!!! :ber på mine knær:

Du får bytte program da.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:47   #188
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du får bytte program da.

Går ikke verkem med limewire eller emule eller azureus.

Gammel 18-02-07, 13:56   #189
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hva med å laste ned med torrent?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 14:06   #190
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Hva med å laste ned med torrent?

Har prøvd. Jaja. Jeg får få K til å laste ned for meg og brenne på en cd.

Gammel 18-02-07, 14:55   #191
MokkMokk

Standard

Har prøvd. Jaja. Jeg får få K til å laste ned for meg og brenne på en cd.

Jeg vil anbefale det, altså. Det blir virkelig ikke det samme med en gjenfortelling. Stemninger og musikk og sånt teller jo en god del, ihvertfall i de virkelig dramatiske episodene - som disse. Syns jeg da. :blaut:

Gammel 18-02-07, 15:04   #192
Kate

Kate sin avatar

Standard

Ihaaaa! jeg fikk til! O lykke!!! :glad:

Gammel 18-02-07, 15:08   #193
MokkMokk

Standard

Ihaaaa! jeg fikk til! O lykke!!! :glad:

Så bra! Kos deg!

Gammel 18-02-07, 15:43   #194
Kate

Kate sin avatar

Standard

Episode 16 Kan Da Ikke Slutte Slik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

Gammel 18-02-07, 15:45   #195
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Episode 16 Kan Da Ikke Slutte Slik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

Gammel 19-02-07, 16:15   #196
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hint: tittelen på serien Neida, jeg har ingen spoilerhint, bare magefølelse
Men det var en knall episode! All time high! Gleder meg til neste uke ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 16:32   #197
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Hint: tittelen på serien Neida, jeg har ingen spoilerhint, bare magefølelse

KAnsje serien slutter nå.

Gammel 19-02-07, 16:38   #198
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Desembermamma!

Gammel 19-02-07, 16:39   #199
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Til dere som laster ned: Kan dere ikke sende PM eller mail til hverandre om hva som skjer i sesong 3? Her er det bare blå felt??

De blå feltene er spoilertagget. Du kan se hva som står der om du markerer feltene. Vil du ikke vite hva som skjer - ikke se.

Gammel 19-02-07, 16:43   #200
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

De blå feltene er spoilertagget. Du kan se hva som står der om du markerer feltene. Vil du ikke vite hva som skjer - ikke se.

Fint, for jeg vil egentlig ikke vite. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg leser denne tråden i det hele tatt.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
sykehus, tv-serier, usa

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.