Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vixens første jul

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-10, 17:28   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vixens første jul

Opprinnelig lagt inn av Alias, her.

Jeg har inntrykk av at mange velger å starte egne tradisjoner hjemme hos seg selv når de har fått barn. Er det sånn at dere har gjort dette med en gang, altså når første bare er baby, eller har dere ventet noen år..?

Vi har ventet noen år. Men vi feirer likevel ikke alltid julaften hjemme nå heller. Annethvert år feirer vi hos mine foreldre.

Jeg synes det er pussig at så mange snakker om "egne tradisjoner" i forbindelese med at de ikke vil reise bort på julaften. Jeg har alltid stusset på dette. Nå vi feirer julaften hos mine foreldre, så er dette en del av mine egne tradisjoner. Jeg trenger ikke bryte med alt mine foreldre har gjort og gjøre alt annerledes for å kunne kalle det "egne tradisjoner". Mine tradisjoner strider slett ikke mot å kunne reise til mine foreldre på julaften.

At det er litt pes å dra med unger ut når man kan være hjemme, derimotm har jeg større forståelse for, selv om det ikke hindrer oss i å dra de 300 meterne til mine foreldre annenhver julekveld. Vi pynter oss hjemme, legger gavene i bilen og kjører bort. Kunne like godt ha gått de få metrene, men vi har en del gaver med oss. Jeg synes ikke det er pes i det hele tatt. Vi slipper jo å lage julemat og ordne i stand, kommer klokka 17 til ferdig dekket bord.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.