|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Sv: Hva slags yttertøy til skolebarn?Men hva slags heldress anbefaler dere da, til en førsteklassing som ikke alltid er så flink til å ta på mellomlaget? Hun har hatt Ticket til nå, og fryser visst ikke. Er veldig fornøyd, men den er jo dyr hvis vi må kjøpe ny, da. Vil helst ha vanntett, slitesterk, varm og billig.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva slags yttertøy til skolebarn?
Vi har hittil gått for Reimatec, som er lett, varm og behagelig. Ikke spesielt billig, men hver dress har holdt i halvannen sesong som eneste dress, og da er det i grunnen greit, synes jeg. Poden trenger da ikke noe "mellomlag", han bare tar den utenpå inneklærne (men han er varm av seg).
![]() |
#3 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags yttertøy til skolebarn?Vi har TTH. Den er slitesterk, vanntett og varm. Litt dyr, men jeg synes det er verdt det. De går høyt opp i str og gutten vår har 140 i sin
![]() |
#4 |
Epikur
|
Jfr. test i F & B fikk billige dresser som Coop-dressen (veldig billig) og Name It (ganske billig) veldig gode kritikker, mens Reima ikke nådde opp. Vi har hatt PoP til minsten (og allværsjakke til største) siden vi flyttet til Bergen og vært kjempefornøyd, mens i Oslo gikk det i Troll-dress.
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags yttertøy til skolebarn?Er det slik at mange har skole og sfo i forskjellige arealer? På "vår" skole/sfo har de bare ett areal å forholde seg til. Jeg ser for meg at det er enklere å holde orden på utstyr da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På gammelskolen måtte de gå fra skolen til sfo. Da ble de fulgt over og hvert barn hadde en plastkasse med yttertøyet sitt. Denne kassen ble flyttet frem og tilbake. Tungvint. På Ny'skolen har de samme garderobe hele dagen.
![]() |
#7 |
maler
|
Vi har ticket. Har hatt reimatec+. Fornøyd med begge. Jeg ser ungene har ticket, reimatec+ og skogstad stort sett i garderoben. Noen POP, men de stopper jo på 122.
![]() |
#8 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reflex sin. Tror den går opp til str 134. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|