|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags yttertøy til skolebarn?
Det synes jeg virkelig er synd at man ikke kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
Jeg er helt enig i dette, altså. Vi går gjennom tøy, jeg navner alt tøy, vi hjelper til å lete hvis noe er vekk, men hun går selv til og fra skolen og jeg kan ikke passe på hver eneste dag.
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva slags yttertøy til skolebarn?Noen ganger har det forresten kommet mailer til hele klassen av typen "NN finner ikke Yves Saint Laurent-hanskene sine, har noen sett det" eller "NN finner ikke Donna Karan-luen sin og den kostet 1800 kroner, altså!" og jeg må bare himle litt, kjenner jeg.
![]() |
#4 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg veksler mellom
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags yttertøy til skolebarn?Jeg har en tredjeklassing og det er heldress som gjelder, men vanskelig å få tak i heldress i str 134 nå. XXL hos oss har lovet at de kommer inn nye forsyninger med størrelser i løpet av uka, så da får jeg se. Intersport og G-sport hadde ikke dresser opp til mer enn 7 år.
![]() |
|
|