Sv: Jeg trenger virkelig flere
Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.
Tjaaaa! Jeg forstår hva du skriver, Heiko, men samtidig så tenker jeg at dette med prikking eller ei er ikke bare-bare. Det er ikke tilfeldig hvem man får prikker fra. For eksempel syns jeg jo det er interessant at jeg har fått rødprikk for samme innlegg fra flere som tydeligvis står på hverandres venneliste. Det skal ikke mye statisk elektrisitet i hjernen til for å forstå at venner også grønnprikker hverandre.
Nå kan man selvsagt si at disse som rød- og grønnprikker i flokk bare er veldig like mennesker som tilfeldigvis har de samme meningene, men jeg tenker nå mitt.
Forøvrig er jeg overrasket over dette "elite"-stemplet jeg ser noen snakker om. For da jeg først begynte å lese og skrive litt her på forumet, så ble jeg overrasket over at så utrolig mange av dere med både lyse- og mørkegrønne prikker slett ikke skrev så fantastiske innlegg. (For ikke å snakke om de haugene av helt fantastiske innlegg som jeg har skrevet, og som ikke har blitt grønnprikket av en eneste en. )
Står på venneliste?
Er vi i gang med nok en konspirasjonsteori her om hvem som er Elite Inneforstått og Med I Den Der Gjengen Som Ingen Greier å Definere?

Jeg har rødprikket deg mer enn noen annen bruker og det er ikke fordi jeg er noens venn (enda jeg er venn med noen også) men rett og slett fordi du kom med et par greier som jeg var imponert over hvor på bærtur de var. Andre ting du har skrevet har vært helt flott.
At det er flere som åpenbart reagerer likt på deg er nok ikke fordi det er en konspirasjon hvor du har fått fokus. Det er nok mer det at det er flere som mener det samme.
Ja, fader - sånn var det ja. Stemmer det. Jeg fikk den søteste rødprikken ever med frykt om hevn - og da måtte jeg jo nesten hevnprikke syntes jeg. 
|