|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hørt på kafé
Seriøst? Hvordan er det for deg å ta buss/bane/tog/flyplass/kø/cafe/alle plasser som involverer folk som snakker? Anstrenger du deg for ikke å høre (fingrene i øra) eller føler du deg kikkete og nyskjerrig ganske så hyppig? Jeg elsker å observere, se på og overhøre andre mennesker. På storbyferie så er det beste jeg veit å sitte på fortauscafe og se på folk, livet osv. Vel er jeg nyskjerrig av natur, men at andre velger å snakke høyt om sexliv eller kjefte på cafeansatte osv gjør vel ikke meg til en kikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
Med mindre folk virkelig skiller seg ut ved å snakke høyt, snakke med skjærende stemme eller på andre måter plage omgivelsene, er det sjelden jeg hører hva folk sier på bussen bak meg eller på nabobordet på kafeen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Textrovert
|
Nuvel. Som regel har jeg null interesse av å høre hva folk bak meg snakker om på bussen, men det er jo noen ganger umulig å filtrere ut pisspreiket. Det er en grunn til at jeg aldri reiser kollektivt uten mp3-spiller i veska, slik at jeg har noe å putte i ørene om det blir for ille.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg strenger heller ut de som har skjærende stemme og er plagsomme, en fin egenskap |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|