Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Canada Goose

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 11:43   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Canada Goose

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

At de har fuskepels (JP altså) og ikke ekte pels ville jeg bare sagt var en stor fordel.

Vel, jeg må jo innrømme at jeg synes det ser mye finere ut med ekte pelskant, enn fuskepels. Og ja, jeg vil gjerne gå med det. Men det er jo noe av det som gjør at CG ser så fin ut i mine øyne. Det er ikke all pels som selges hos ordinære pelsforretninger som kommer fra oppdrett heller, så man har muligheten til å handle "etisk" pels også.

Som Tallulah nevner her er pelsen på CG fra vill Coyote som det er blitt jaktet på, og den slags pelsbruk synes jeg er iallefall er helt legitim.

Dere som dånte over dere av pelskant, men selv eier dunjakker. Sjekket dere om dunen i deres jakker er pellet av levende gjess før dere kjøpte?

Gammel 16-12-10, 11:47   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Canada Goose

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Dere som dånte over dere av pelskant, men selv eier dunjakker. Sjekket dere om dunen i deres jakker er pellet av levende gjess før dere kjøpte?

Veldig godt poeng. Jeg synes etisk behandling av gjess ikke er viet oppmerksomhet overhodet.

Pelsbruken til CG virket veldig etisk og bra. Canada er et land som går på jakt. Flott å få brukt pelsen til sånne ting.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.