Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 18:41   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og imens sitter jeg og undrer meg over at Elin mener det er plass til tilsammen 24 felt på ring 3. Da er det en del som må rives.

Biltrafikken i Oslo øker altfor mye og altfor fort. Det er ikke rom for at alle kan kjøre dit de vil når de ønsker. Det er faktisk ikke kapasitet på veiene, det blir veldig mye forurensning og kø. Allerede nå er det nærmere 150 dager med forurensing høyere enn hva som regnes som maksnivå. Dette er problematisk for barn gamle og astmatikere. Retten til å kjøre bil er ikke viktigere enn retten til ren luft.

Ved å øke frekvensen på t-banene fra 15 til 10 minutter, øke antallet ekspressbusslinjer og ha 5-minutters ruter på alle trikkene vil veksten i kollektivtrafikken fortsette å øke og færre vil velge bilen. Det skal etterhvert kjøpes inn nær 200 nye t-banevogner og da vil det gå veldig greit å ha flere avganger.

Tror du glemmer alle som bor rundt i nabokommunene til Oslo som da er avvhengig av spesielt tog, det krever en stor utbygging av spor og dermed økt hyppighet og raskere tog inn. Og ikke minst at NSB og jernbaneverket klarer å få alle togene til å gå når de skal, så det ikke blir mer attraktivt å sette seg i bilen. Jeg må si det har vært deilig å kjøre bil nå i vinterferieuka.
Det er ikke til å komme fra at bilkjøring er en nødvendighet for mange barnefamilier som har særdeles knapphet på tid før og etter jobb mht henting og bringing, fritidsaktiviteter for ungene. Svært mange er dagpendlere.
Bitterkjerring, tror du SV og Kristin Halvorsen er de eneste politikerne som må bite i seg valgløfter? Det er vel ikke et eneste parti som i regjeringsposisjon, spesielt samarbeidsregjeringer, som må bryte valgflesk. Det er uavhengig om de faktisk har trodd at de skulle kunne innfri disse. Mange løfter blir gitt i valgkampen, som de faktisk vet de må bryte. Jeg tror i så måte at Kristin Halvorsen er en ærligere politiker enn Carl.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.