|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva skal til for at du prikker?Jeg klarer ikke å opparbeide irritasjon overfor prikketigging. Men sånne "jeg skulle bare teste dere ut og se hvordan dere reagerer og nå har jeg lurt dere godt og sitter og humrer for meg selv, altså"-innlegg derimot...
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Hva skal til for at du prikker?
2010 "Alle mennesker fødes som orginaler, de fleste dør som kopier." "Du setter ikke spor på veien alle andre går." Sist redigert av Solå : 18-02-11 kl 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva skal til for at du prikker?Solå, det skal litt mer til for å gjøre livet mitt surt, altså. Jeg synes bare det er så snork med smartass-nybegynnere som skal buste oss og avsløre oss, lzm.
![]() |
#4 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva skal til for at du prikker?
Åh, så dum jeg er! Jeg burde jo ha skjønt det da en eller annen nevnte noe om foreldreskap. Vel, gratulerer! Åtte år er ... uendelig. Jeg begynte prøvinga for åtte år siden selv, men mine to skatter kom (heldigvis) en god stund før jeg begynte å dunke hodet i veggen.
![]() |
#5 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hva skal til for at du prikker?Jeg er relativt raus med både røde og grønne prikker. Jeg prikker det jeg føler for når jeg føler for det, enkelt og greit. For meg betyr farge på prikken lite, og jeg liker godt å være på et sted som dette der det er flere som tenker sånn om prikker.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|