Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 20:38   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Kjenner? Det er nok et definksjonsspørsmål. Jeg ha møtt (og skal møte igjen snart. ) Monsoon. Jeg har møtt Inter og Iset. Og så føler jeg at jeg kjenner Pelen selv om vi aldri har møttes, siden vi er fjesbokvenner og var mailet fram og tilbake om både de ene og det andre. Ut over det kjenner jeg ingen. Men har fått noen av mine beste RL venner fra et annet nettforum, så det kan jo hende at jeg etter hvert blir kjent med noen RL her også når vi etter hvert flytter tilbake til Norge. Det er i alle fall flere her inne jeg tror jeg hadde likt å kjenne.

Mht sex er det dårlig med det da. Jeg husker i gamle dager på et helt annet forum at det gikk hete rykter om noen som chattet litt for hardt med hverandre et sted det var mulighet for det (not me, sånn i tilfelle noen lurte). Så det kan jo hende at enkelte her har prikkesex for alt jeg vet. Noe jeg ikke vet, siden jeg ikke er modde.

Måtte jo vært litt morsomt da - sende en rød prikk når mann mensen og sånn. Tipper det er sånn sex Rine snakker om, for man må jo ha sex med en haug eller ha en sinnsykt god førsteprikk for å få noe gang i det.

(Jadda, jeg skulle egentlig rydde huset, og gjør alt for å slippe. )

Emneord
noen

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.