Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 21:29   #121
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Mange.

Jeg har møtt veldig mange. Jeg kjenner ikke alle de da.
Men jeg begynner å kjenne ganske mange her inne ja.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:31   #122
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kjenner massevis. Også kjenner jeg at det er snodig og moderne at man kan være glad i folk man ikke vet hva heter eller hvordan ser ut - men det kan man faktisk.

Gammel 10-03-11, 21:31   #123
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden det snakkes mye om meg og sexlivet mitt og sånn i denne tråden, har jeg lagt til et passende emneord.

Og bare så det er sagt: Jur er ikke helt min greie. Dessuten har noen lyst til å møte mange.

Gammel 10-03-11, 21:40   #124
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner Dragen, Inka, Hilda og Enhjørning relativt godt. Og så har jeg møtt Freya og trøtt noen ganger.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:41   #125
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Siden det snakkes mye om meg og sexlivet mitt og sånn i denne tråden, har jeg lagt til et passende emneord.

Og bare så det er sagt: Jur er ikke helt min greie. Dessuten har noen lyst til å møte mange.

Jeg har møtt noen
også har jeg lagd middag til 32 fp-damer, på én gang. Og vært i bryllup med... 10? fp-mennesker, på én gang.
Har møtt mange hvertfall. Føler jeg kjenner mange også

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:59   #126
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg tror jeg har møtt rundt 100... Og har ikke heelt oversikt på alle heller.

Gammel 10-03-11, 22:09   #127
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har møtt noen
også har jeg lagd middag til 32 fp-damer, på én gang.

Og for en fantastisk middag!

Jeg kjente 2 før FP. LaBanga og Cilen, som er mine sistahs in crrrrime!

Nå kjenner jeg mange, og er vanvittig glad i dem. Jeg hadde aldri trodd det for 5 år siden.

Gammel 10-03-11, 22:27   #128
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Måtte jo vært litt morsomt da - sende en rød prikk når mann mensen og sånn. Tipper det er sånn sex Rine snakker om, for man må jo ha sex med en haug eller ha en sinnsykt god førsteprikk for å få noe gang i det.

Hva i all verden snakker du om?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 22:31   #129
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må være mansen, rine.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 22:43   #130
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har møtt flere, både i kraft av at vi bor på samme sted, at vi har vært på NM-treff før og enkelte kjente jeg også pre-FP. Jeg har handlet av et par stk og møttes i den forbindelse. Også treffer jeg på hvertfall ei i gangene på jobb av og til, men det er ikke alltid jeg er like oppmerksom og kommer på å hilse før etterpå.

Jeg har sikkert møtt noen jeg ikke husker også. Og om noen skulle dra kjensel på meg så håper jeg for all del at de sier fra, så vi kan ha litt intern humor sammen!

Gammel 10-03-11, 22:43   #131
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva i all verden snakker du om?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det må være mansen, rine.

Mansen, ja. Eller så er det iphonen som kødder igjen. Pick a choose.

Gammel 10-03-11, 22:49   #132
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner ingen, ikke en gang noen.

Gammel 10-03-11, 22:51   #133
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjente et par stykker godt fra før, og så har jeg oppdaget at jeg kjente noen fra gammelt av / organisasjonsliv / diverse. Har ikke møtt noen enda som jeg ikke kjenner fra før IRL, men har i det minste vage planer om noe slags barseltreff til høsten med opptil flere.

Gammel 10-03-11, 22:53   #134
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner mange og har truffet flere. Noen siden NM og enda flere gjennom FP.

Men, ikke pult noen her da, så vidt jeg vet. :har ikke helt kontroll på alle mennene:

Gammel 10-03-11, 23:02   #135
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner ingen.

Gammel 10-03-11, 23:04   #136
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Kjenner ingen.

Det fine er at det kan man ikke vite sikkert. Plutselig oppdager du at du kjenner noen likevel. Og siden dette er FP, så kan du banne på at det er de folka du liker best.

Gammel 10-03-11, 23:06   #137
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men jeg kjenner deg bedre nå enn da og på en annen og mye bedre måte. :ror som bare pokker`n:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 23:07   #138
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Mannen min har bodd sammen med en FP-er som jeg har festet, studert og jobbet sammen med og så er mannen en veldig god venn av fetteren til Skilpadda uten at det har noen betydning egentlig.

Jeg har truffet en del FPere, senest i dag hilste jeg på et medlem jeg ikke har truffet før.

Gammel 10-03-11, 23:15   #139
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjenner en del FPere, har en del som venner på fjesboka, har tilbragt flere netter sammen med en del, hatt noen som gjester i bryllupet vårt for noen år tilbake, vært i bryllupet til enkelte og truffet en god del. Men alle disse kjente jeg før jeg ble medlem her inne da. De fleste fra SG, men så har jeg også noen naboer, ect her inne.

Jeg har ikke sjans til å ramse opp hvem jeg kjenner/har møtt her inne, for jeg oppdager stadig kjentfolk under andre nick enn jeg er vant til å assosiere dem med (dere jeg kjenner, men som jeg ikke har gjenkjent enda må bare gi et lite vink om dere skulle føle for det )

Har heldigvis ikke hatt sex med noen her inne da. Det er jeg i alle fall ganske sikkert på

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 23:20   #140
Left
Passiv

Standard

Jeg kjenner jo noen etterhvert, men de fleste har jeg bare møtt en gang eller to. Et fåtall jeg føler jeg kjenner.

Svar med sitat
Svar

Emneord
noen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.