Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 19:16   #101
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg kjenner fjorten og ti av dem har jeg hatt sex med. Tre av dem hadde jeg sex med samtidig.

Høres litt stressende ut.

Jeg kjenner ingen jeg og ingen kjenner meg. Tror jeg.
Møtt spetakkelrandi en gang for seks år siden.

Gammel 10-03-11, 19:18   #102
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Jeg tror ikke jeg kjenner deg, men håper du gir beskjed om det skulle vise seg at jeg er en av dem.

Jeg kjenner vel sånn ca 4 her inne og har møtt en liten gjeng til. Håper på å bli bedre kjent med de jeg har møtt, koselig gjeng!

Haha nei, jeg vet ikke hvem noen er uten å si det til de! Det var ikke noe sånt jeg mente.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:23   #103
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner en god del, også har jeg møtt enda flere.

Gammel 10-03-11, 19:39   #104
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ligger med en på jevnlig basis. /

Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:44   #105
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har gått på skole eller studert sammen med i alle fall tre stykker som jeg veit om, og så har jeg møtt en håndfull andre siden. Som smilefjes sier er det fullt mulig å bli glad i folk man ikke har møtt også, og det er veldig mange her som jeg ikke har møtt, men som jeg setter stor pris på likevel.

Jeg har forresten 2 FP-venner på Facebook. :meget eksklusiv liste:

Gammel 10-03-11, 19:46   #106
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forrige gang vi hadde en slik tråd telte jeg for å sjekke hvor mange sånn ca. jeg har truffet. Men nå husker jeg ikke hva jeg kom fram til. :glemsk:

Jeg har fått mange venner og bekjente her på FP (og NM). Som Kirsebær blir jeg litt rørt av tanken på at jeg kan reise nesten hvor som helst i landet og ha noen jeg har lyst til å treffe. For en rotfast person som meg, en sånn en som har bodd på samme sted hele livet og har slekta i området, så er det ganske eksotisk.

Sånn ellers må jeg si at jeg synes at medlemmer på FP som ikke sosialiserer privat er minst like viktige deltagere som de som gjør det. Forumet hadde blitt kjedelig om det bare var innavlgreier.

Gammel 10-03-11, 19:51   #107
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har truffet veldig mange og kjenner en god håndfull godt. De har jeg alle truffet på NM i sin tid. Jeg har gått på skole med to (eller tre slik det kan se ut i denne tråden??). Dessuten er det ei jeg har sett på FB (men som ikke er venn med meg) som har ex-en min som venn der! /

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:51   #108
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Kjenner ingen her, tror jeg.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:51   #109
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Har ikke vært på FP-treff men har såpass lang fartstid på forum at jeg kjenner mange. Sikkert 20 i alle fall.

Gammel 10-03-11, 19:53   #110
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mange. Så mange at jeg ikke orker å skrive alle, sånn i tilfelle jeg glemmer noen.

Jeg kjente ingen før jeg ble medlem her.

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

En gang klappet jeg en FP-pingvin på skulderen. Hun er redd fortsatt.

Hmfp. Bare fugler som teller, altså.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 20:07   #111
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hmfp. Bare fugler som teller, altså.

En annen gang klappet jeg et sukkertøy. Det skjelver fortsatt i godtepapiret sitt.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 20:12   #112
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Burde hatt et Drammenstreff kanskje?

Ja! Jeg er med!

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 20:26   #113
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt en god del av dere, ja.

Men det er alt for leeenge siden sist!

Gammel 10-03-11, 20:38   #114
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner? Det er nok et definksjonsspørsmål. Jeg ha møtt (og skal møte igjen snart. ) Monsoon. Jeg har møtt Inter og Iset. Og så føler jeg at jeg kjenner Pelen selv om vi aldri har møttes, siden vi er fjesbokvenner og var mailet fram og tilbake om både de ene og det andre. Ut over det kjenner jeg ingen. Men har fått noen av mine beste RL venner fra et annet nettforum, så det kan jo hende at jeg etter hvert blir kjent med noen RL her også når vi etter hvert flytter tilbake til Norge. Det er i alle fall flere her inne jeg tror jeg hadde likt å kjenne.

Mht sex er det dårlig med det da. Jeg husker i gamle dager på et helt annet forum at det gikk hete rykter om noen som chattet litt for hardt med hverandre et sted det var mulighet for det (not me, sånn i tilfelle noen lurte). Så det kan jo hende at enkelte her har prikkesex for alt jeg vet. Noe jeg ikke vet, siden jeg ikke er modde.

Måtte jo vært litt morsomt da - sende en rød prikk når mann mensen og sånn. Tipper det er sånn sex Rine snakker om, for man må jo ha sex med en haug eller ha en sinnsykt god førsteprikk for å få noe gang i det.

(Jadda, jeg skulle egentlig rydde huset, og gjør alt for å slippe. )

Gammel 10-03-11, 20:48   #115
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Jeg kjenner noen og har møtt mange av medlemmene her inne. Alle sammen via sg, tror jeg.

Gammel 10-03-11, 20:56   #116
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Prikkesex

Alt man går glipp av!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:11   #117
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Har møtt et par kjenner få, og har hatt sex med noen av dem.

Gammel 10-03-11, 21:16   #118
Ivars_mamma

Ivars_mamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis du er den jeg tror du er innbiller jeg meg at vi kanskje har møttes en del ganger for 22 eller 23 år siden, men jeg tror ikke jeg har kjent deg noen gang.. eller har jeg? (Å fytti jeg er gammel.)

Nå har du virkelig pirret nysgjerrigheten min.

Gammel 10-03-11, 21:22   #119
Ivars_mamma

Ivars_mamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er ikke så anonym altså.. Kan sende deg en PM.

Det er bra, for jeg vrir snart av meg hjernen.

Gammel 10-03-11, 21:27   #120
Ivars_mamma

Ivars_mamma sin avatar

Standard

Godt vi fikk oppklart det.

Emneord
noen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.