Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Smittsom omsorgssvikt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 13:36   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smittsom omsorgssvikt

Jeg blir helt av alle disse skjemaene folk holder på med. Si meg, har verden gått helt av skaftet? Klistremerker, kryss og belønning i hytt og pine.. Jeg, og de aller, aller fleste jeg vokste opp med klarte oss da uten klistremerker på skapdøren, men det ble da folk av oss også, ja, jeg vil sågar påstå at det var langt mindre atferdsproblemer ute og gikk enn det vi ser i dag. Jada, jeg vet at man ikke skal mene at "alt var bedre før," men når det gjelder barneoppdragelse, mener jeg faktisk bestemt at det var det, iallfall hvis vi ikke går lengre tilbake enn til da folk sluttet å slå ungene sine. Unger blir mer og mer skrudd for hvert femår som går, spør dere meg. De har blitt redusert til forsøkskaniner for foreldre som har forlest seg på Jesper Jul og hans likemenn, stakkars unger! Og minn meg på at jeg går av med pensjon før alle klistremerkeungene begynner på videregående.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.