|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!!!Jeg forstår jo irritasjonen, selv om jeg synes den er bittelitt irrasjonell.
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!!!
Dette skulle jeg også nevne nå. Banken har sendt ut SMS til alle kunder, og en må jo selv huske på å ha oppdatert mobilnr og epostadresse registert for nettopp slike ting. Det kommer vel opp med jevne mellomrom mener jeg, at man må bekrefte at registerte personalia er korrekte?
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
Dette sier jo hvor lite jeg får med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
Du får foreslå det til Rune Bjerke, adm. dir.
![]() |
#6 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en konto i dnb med minibank kort og nettbank og turbo har, og all infoen min er oppdatert der men fikk ikke noe sms om varslig om det skulle stenges,ikke mail eller noe.Og ikke sett det verken i avis eller på nettet .Men ikke noe krise da jeg bruke skandiabanken istede.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 22-04-11 kl 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
Jeg er er også 99 % sikker på at min epost og mobilnummer er oppdatert hos DnbNor....... fikk ikke noe sms og ikke noe mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Einsam
|
I utgangspunktet skal ingen få dårligere vilkår |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
|
Frister det å sjekke om jeg er registrert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
Næh!
Ja det kan virke sånn. Jeg er 99 % sikker på at det står nok penger der. Dette gjør meg litt bedre stemt da. Jeg har tross alt sjekket at det skal være mulig å dra på påsketur uten å overføre penger ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
|
De hoster garantert systemet på maaaange servere. Muligheten for at alle kneler samtidig er jo til stede, men sannsynligheten er liten med mindre det er strømbrudd eller jordskjelv eller noe sånt. Blir litt som når man skulle sjekke ligningen på AltInn (eller hva det nå het). Noen gikk det fint for, andre kom ikke inn. Så at noe fungerer for en, betyr ikke at hele systemet er oppe og går, nødvendigvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
Ja, da var ikke jeg blant de utvalgte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
Men det som er litt rart her er at de fleste bankene krever at de har sin egen infrastruktur hos underleverandøren, sånn at det hostes på helt separate servere. Og da er det jo litt pussig at så mange banker ble rammet på en gang, det sier meg at det var mer enn en server eller to som fikk problemer, det var nok noe mer dyptliggende. Men nå driver jeg egentlig bare med litt ukvalifisert synsing, siden jeg ikke kjenner til hvordan EDB ErgoGroup drifter systemene (bortsett fra at det åpenbart ikke gjøres godt nok).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|