Sv: Pannekaker
Opprinnelig lagt inn av Nip, her.
Jeg har aldri sagt eller snakket som jeg er en ekspert, jeg hverken tror det eller ønsker å fremstå som det - jeg kan ikke så mye om alt, men kosthold er noe jeg bruker masse tid på å lære og lese om, så jeg føler jeg kan endel.
Jeg har da vel ikke en "jeg-vet-best" holdning fordi jeg mener at det er synd at det er så mye sykdom som det er, dette er jo bare statestikker som ikke har noe med meg å gjøre, samtidig som det viser til alt kosthold/trening/livstil kan gjøre for en, det er jo mye fakta ute å går, selvom også mye er spekulasjoner og teorier.
Ja, kanskje Kari J sin måte å snakke på er feil, men hun har nødvendigvis ikke feil i hva hun sier alikevel 
Men det er sånn jeg oppfatter deg på i denne tråden, måten du presenterer dine synspunkter og diskuterer dem på gjør at jeg oppfatter deg som arrogant og bedrevitende. Hvis du ikke ønsker å framstå slik, burde du kanskje ta litt innover deg den kritikken du har fått, både når det gjelder faktakunnskaper og diskusjonsteknikk. Jeg er litt enig med Vianne Rocher som sammenlignet det å diskutere med deg som å diskutere med en sterkt troende, dere hevder begge å ha det eneste riktige svaret, alle innvendinger andre måtte ha preller av som vann på gåsa.