|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Pannekaker
Men det er sånn jeg oppfatter deg på i denne tråden, måten du presenterer dine synspunkter og diskuterer dem på gjør at jeg oppfatter deg som arrogant og bedrevitende. Hvis du ikke ønsker å framstå slik, burde du kanskje ta litt innover deg den kritikken du har fått, både når det gjelder faktakunnskaper og diskusjonsteknikk. Jeg er litt enig med Vianne Rocher som sammenlignet det å diskutere med deg som å diskutere med en sterkt troende, dere hevder begge å ha det eneste riktige svaret, alle innvendinger andre måtte ha preller av som vann på gåsa.
|
|
|
#2 |
|
Søt og rar
|
Jeg er på mange måter enig. Presentasjonsformen din gjør at også jeg opplever deg som bedrevitende og arrogant, Nip. Nå har jeg lest for min sønn på senga, og du presenterer holdninger som minner meg veldig om følgende:
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den sangen er skrevet tidligere i tråden. Mulig det får det til å virke sånn, det betyr nå fortsatt ikke at det er sånn. Jeg snakker som regel om en helhet, vi (jeg) er også endel av samfunnet. |
|
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Å ups, beklager, det visste jeg ikke, hadde tydeligvis ikke lest hele tråden
![]() |
| Emneord |