|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker
Ja, håper tråden ender med at jeg mener at alle andre enn meg har ett møkka kosthold, og jeg har ett helt super-duper-perfekt kosthold, og alle burde spise helt likt for meg-fordi jeg er så utrolig-super-perfekt. |
|
|
|
|
#2 |
|
rakkarpus
|
Da får du vel forby sønnen din å ta i mot mat hos andre da.. Enkelt og greit.
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Til syvende og sist er enhver av oss ansvarlig for eget kosthold. Hvis du har så store problemer med at omgivelsene dine stapper ungen din full av det du betegner som usunn mat har du en stor jobb å gjøre med ungen. Du må rett og slett lære han hva han får lov å ta i mot, og hva han ikke får lov å ta i mot. Du kan ikke pålegge omgivelsene dine dette ansvaret. |
|
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Sv: PannekakerTil dere som sliter med å finne sunne alternativer "i farta" ; når man sliter med dette, lever på ulike dietter eller har store restriksjoner i kostholdet er det ikke så mye annet å gjøre enn å planlege, planlegge og planlegge. Så lenge man vet at nei, man finner sjelden noe som tilfredstiller kravene man har må man bare sørge for å lage det selv. Bruk ledig tid til å fylle fryseren med greie ta-med saker, som f. eks pai, innbakte greier o.l og ta med seg når man skal på farten. det krever ikke så mye jobb, men litt planlegging. |
|
|
|
|
#5 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gjør det, jeg. grunnen til at jeg svarte, var at jeg oppfattet at det ble antydet at det var et tegn på et sykelig forhold til mat at man heller lot være å spise enn å spise på-farten-maten, fordi den ofte er så usunn.
|
|
#6 |
|
Rockesøster
|
Hvis det var mitt innlegg du oppfattet slik var det overhodet ikke meningen min, det skulle bare være et tips til hvordan man håndterer det å av en eller annen grunn ikke kan/vil spise det man får kjøpt i farta. Jeg har det slik selv og må alltid planlegge mat å ta med meg. |
|
|
|
|
#7 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, ikke ditt. Det var dette.