Sv: Pannekaker
Opprinnelig lagt inn av Nip, her.
Jeg legger ut mye oppskrifter på bloggen min med mat jeg ikke spiser selv, jeg skriver vel heller ikke en blogg om kostholdskunnskap? Jeg skriver en hverdagsblogg egentlig som startet med scrapbooking, så foto og nå kosthold og trening - jeg kan endel, men jeg har ingen enorm kunnskap, men mye mer enn de fleste jeg kjenner ihvertfall.
Jeg har lest veldig mye om sykdom og kosthold/trening, og det henger veldig ofte sammen. Samme hvor lite folk vil inrømme det.
Hvis du selv vet at du ikke aner en damned shit om hva du uttaler deg om så bør uttalelsene dine preges langt mer av dette. (Selvom det fremkommer ganske tydelig for oss andre som også er opptatt av kosthold og faktisk kan en god del - også om hva vi ikke kan.)
Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.
Herregud, menneske, du blir ikke uglesett fordi du kan mye om kosthold, trodde du virkelig det?! Du blir uglesett fordi du kommer med påstander du ikke kan dokumentere, fordi du ikke svarer på det andre spør deg om og fordi du prøver å ro deg unna tidligere innlegg om linken mellom sykdommer og dårlig kosthold!
Det er faktisk en gedigen forskjell på å skrive at "sunt kosthold kan hjelpe en person med AIDS" og "Jeg kjenner en fyr som har kjempedårlig kosthold- og AIDS!".
Olympia - jeg får ikke prikket deg. Jeg heier isteden. 
Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.
Ikke mange innleggene igjen før tråden blir stengt. 
Det er kanskje like greit før tråden kostholdet tar knekken på blodtrykket mitt her.
|