|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Besteforeldre som ikke passerDet er en vesentlig forskjell tenker jeg, på om besteforeldregenerasjonen i forkant av at barnebarna kom har proklamert hvor mye de gleder seg, hvor ofte de har ikke bare tenkt, men faktisk planlegger å komme på besøk, at de gjerne vil ha de på overnatting flere ganger i året, at de skal komme å hente barnebarna i bhg, ja, de foreslo til og med å være dagmamma for dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Besteforeldre som ikke passer
Jeg tror jeg hadde droppet dem lenge før. Mulig jeg er streng, men det var da voldsomt så mange sjanser de har fått etter å ha falt igjennom gang på gang?
![]() |
#3 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Besteforeldre som ikke passerVi har al vores familie i utlandet. Foreldrene vores begynner i tillegg å bli gamle allesammen, så jeg har gjennom årene gått en del og vært missunnelig på de som hadde "familiebarnevakt" rett ved hånden. Spesielt siden Dibmann jobber vakter var det da barna var små mange ting som jeg måtte takke nei til, fordi jeg måtte ta meg av mine små.
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Besteforeldre som ikke passerNoen er så heldige at de har besteforeldre som stiller opp og hjelper til, som har interesse, tid og overskudd. Andre har ikke det. Sånn er det.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|