Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

USA med barn - hvor store bør de være?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-11, 21:53   #24
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: USA med barn - hvor store bør de være?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hva slags erfaringer har dere som har reist langt i tidsforskjell med barna? Hvordan takler de at døgnet snus på hodet?

Jeg er enig med Pelen i at det har gått knirkefritt. Sønnen min har vært med som ettåring, fireåring og femåring. Jetlag har aldri vært noe problem. I januar var vi i NY, og da våknet han klokken 4.30 første natten. Da tok pappaen ham med på bytur for å se Manhattan våkne til liv. Da begynner frokostserveringen på tusenvis av deli's, og de satt på Starbucks og drakk kakao og koste seg. Det snakker gutten min om fortsatt, og det var skikkelig stas. Da begynte dagen rimelig tidlig, men det har vært normalisert til neste dag.

Året før var vi i Florida, og da var han on track allerede første dagen. Det er såpass lang reise at man blir sliten, og da er det ikke så vanskelig å sove når man endelig kommer i seng.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.