|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor lang ferie fra barnehage/SFO for ungene?
Jøss, det har jeg (heldigvis) aldri vært ute for, de fleste barna der jeg jobber har ganske mye fri, og ferieoppsett har aldri vært noe problem. Ja, sett bort fra at enkelte foreldre ALDRI klarer å levere ferielapper i tide slik at vi må mase og mase. Det er irriterende. Men det er forglemmelser, barna skal jo uansett ha fri. Hos oss er det også 4 uker, men kun 3 obligatoriske om sommeren og 1 uke når som helst ellers i året.
|
|
|
#2 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor lang ferie fra barnehage/SFO for ungene?
Vi har også 4 uker, og 3 om sommeren. 2 av disse skal være sammenhengende og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet og finregnet på om barn faktisk har hatt 4 uker. Og hvert år, hvert eneste år kommer det flere søknader om disp fra vedtektene fordi det blir så vanskelig og komplisert og blablabla. Jeg er nok farget av det i diskusjoner som dette, men jeg kjenner at jeg blir oppgitt. Foreldre som ringer 3.juledag og bønnfaller om at barna (gjerne søsken) må få komme i barnehagen alikevel selv om de har satt seg på ferie for ungene kjeder seg så grusomt. 3. juledag, rett etter at de har fått julegaver herfra til evigheten, tv'n er fullstappet med barneprogram og hele familien har fri....
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|