Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg vil fortelle dere noe

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-11, 19:50   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil fortelle dere noe

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg tror altså ikke det er mulig å ha normale relasjoner i noenlunde normal mengde til andre mennesker uten at det kommer temmelig tydelig frem dersom man lider av en så alvorlig sinnssykdom at man kan være strafferettslig utilregnelig.

Jeg har aldri ment eller tenkt noe om hvorvidt han er strafferettslig utilregnelig eller ikke, jeg oppfattet ikke at det var det vi diskuterte her? Ei heller noen spesifik diagnose som f.eks. psykotisk.

Min oppfatning, basert på de opplysningene jeg har og de erfaringene jeg har, er at han sannsynligvis er psykisk syk og jeg synes det må være lov å si dette uten at andre psykisk syke skal føle seg støtt av det (selv om jeg uten problemer forstår at det er vanskelig å forklare forskjellene for f.eks. barn). Men jeg uttaler meg heller ikke som fagperson. Jeg lever derimot tett på et menneske med en alvorlig psykisk diagnose og har gjort det hele mitt liv (dog en annen diagnose og et annet menneske tidligere).

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.