Sv: Jeg er så sint (terrorangrepene)
Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.
Det jeg har uthevet over: jeg blir veldig usikker på hva du mener og hva du forstår med diagnosebegrepet. Jeg tror faktisk ikke jeg skjønner hva du mener i det hele tatt. Jeg skjønner ikke hvor medisiner kom inn i bildet. Opplys meg gjerne om hva slags logisk sammenheng du mener/tror/antar at det er.
Jeg aner sånn ellers ikke hva slags peil du har utover hva som fremkommer av innleggene dine.
Nå synes jeg virkelig du vrir og vrenger på alt jeg skriver, men gjør nå gjerne det.
Medisiner eller annnen type behandling kommer IKKE inn i bildet ettersom narcissisme og psykopati ikke er diagnoser pr.norsk definisjon, men regnes som kronisk. Det lar seg altså ikke kurere ved hjelp av behandling, og dersom personer med slike personlighetsforstyrrelser kommer inn i et behandlingssystem med eller uten medisinering, så er det gjerne pga. av andre tilleggs-lidelser som f.eks. angst og/eller depresjon.