Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-11, 23:36   #10
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tror ikke Heilo mener å være sarkastisk (men når det er sagt, kan jeg godt tilstå at jeg deler Albertines stussing over den uttalelsen - om enn i en en mildere form. Jeg har mengder av dager jeg gjerne skulle ha byttet ut.)

Som i at man ikke kan tenke seg at andre faktisk ikke kan ha dager de ønsker å bytte ut? Nå overtolker jeg sikkert, men jeg må spørre. Jeg kunne skrevet noe ala det FoF skrev, det er virkelig veldig, veldig få dager i livet mitt jeg ville byttet ut. Jeg hadde blitt fly forbanna om noen hadde skrevet :barf: etter et slikt utsagn, som jeg antar var ærlig og oppriktig skrevet. Jeg ville i hvert fall tolket det dithen at vedkommende ikke unnet meg å ha det godt. Usedvanlig usjarmerende utsagn å lire av seg.

EDIT: Ja, nå sikter jeg til :barf:-utsanget altså, ikke det du skrev Elinblu.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.