|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Vaklende
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...
Nettopp, det var en flott presisering! |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Hvis mannen min ikke hadde hatt et så sterkt ønske om barn, så hadde vi ikke hatt barn. Det hadde sikkert vært fint det og. Bare oss to stadig på farten for å utforske nye steder av verden. Jeg var nesten 31 år når jeg fikk eldste, og jeg husker at jeg synes det var deilig å få noe annet å tenke på enn meg selv. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Her er jeg også, og synes ikke det høres teit ut. Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg, og livet mitt, skulle sett ut uten barna mine.
|
|
|
#144 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Nei, ville ikke byttet ut hverken mannen eller barnet. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde funnet mannen og fått barnet tidligere, men egentlig tror jeg at begge deler skjedde på det perfekte tidspunktet for meg og oss. Jeg var jo gift i 20-årene, og ønsket meg barn da også, men eksmannen var ikke klar, og det er jeg glad for i dag. Det hadde helt sikkert blitt et fantastisk barn det også, men forholdene rundt hadde ikke vært det. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg syntes særlig den første måneden med barn var beintøff og ikke akkurat idyllisk, og det har vært og er en kjempestyrke å ha den mannen jeg har nå i denne fasen. Vi er et godt team, og har vært gjennom en del på tross av at vi har vært sammen bare litt over to år. Jeg fikk rast litt fra meg fra skilsmissen som 26-åring til jeg traff mannen som 34-åring, og det tror jeg nok var lurt - selv om det ikke er alle erfaringene fra den perioden som er gode, har de nok hatt sin nytteverdi likevel.
|
|
|
|
#145 |
|
Glamorøs
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Jeg tenkte også på fenomenet barn og/eller mann da jeg svarte, i tillegg til de jeg har.
|
|
|
#146 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Nei, jeg ville ikke valgt bort noen av dem. Muligens sambo, men jeg har ikke noen bedre å bytte han ut med. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt vi er flere.
|
|
|
#148 |
|
rakkarpus
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Jeg ville ikke byttet bort samboeren min, og ikke byttet bort det å ikke ha barn. Jeg føler det sånn at det er svært få menn der ute som passer like godt sammen med meg som han.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 02-09-11 kl 14:20. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Fjellpiper
|
Jeg vil tilslutte meg denne, jeg. Det blir på en måte absurd å skulle velge vekk mannen og barna, det er jo samlivet med dem som har gjort meg til den jeg er i dag, hvis jeg velger dem bort velger jeg jo bort meg selv også. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Jeg kunne definitivt unnvært en del dager i livet mitt. Jo, de har også formet meg som menneske, men kanskje ikke på noe vis slik at det er positivt for hverken meg eller omgivelsene. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Passiv
|
:barf: |
|
|
|
#153 |
|
Passiv
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Du er ikke engelsklærer? |
|
|
|
#158 |
|
Passiv
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Utrolig hyggelig. Det er meg. |
|
|
|
#159 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Det er ikke alltid så lett å være hyggelig når man ikke har det hyggelig med seg selv. Jeg ser det du skriver, og jeg synes det er trist at du har det sånn Albertine. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Aiai. Jeg syns det innlegget ditt, Heilo, dryppet av sarkasme. Jeg kan ikke ha det særlig hyggelig med meg selv.
|
![]() |
|
|