|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er en feminist?Problemet er ikke i og for seg hva disse brødhodene mener, men den signaleffekten de faktisk har for den oppvoksende generasjon. Jeg mistenker at vi som er litt mer voksne kan sitte og betrakte neket med ironisk hoderisting, mens enkelte sårbare tenåringsjenter nok kan ha en tendens til å svelge agnet rått.
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva er en feminist?
Jeg møter heldigvis mange på jobb som er velutdannet og ca. midt i tyveårene og som er himmelvidt fra det hun står for. Min eldste synes på den ene siden at både bloggen og dama er latterlig, men bruker likevel alt for mye tid på å bekymre seg over at hun ikke er tynn nok og velstelt nok og pen nok og hvahardu.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva er en feminist?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|