|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du omgitt av/bidrar du til kjerringsnakk?Jeg er ingen sosial broiler, og et dilemma jeg ofte finner meg selv i er om taushet = samtykke? Altså hvis man snakker med noen som kommer med en eller annen teit ytring, "må" man da gå inn og argumentere, eller får teitingen bare stå for sine egne utsagn? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Er du omgitt av/bidrar du til kjerringsnakk?
Mitt dilemma også. Men jeg har kommet fram til st man ikke må på på barrikadene og kjempe alle kamper. Jeg synes det ofte må være tilstrekkelig å avstå fra praten om man ikke kan stå inne for det som blir sagt.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du omgitt av/bidrar du til kjerringsnakk?Har ikke lest hele tråden:
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du omgitt av/bidrar du til kjerringsnakk?
Dette synes også jeg kan være veldig vanskelig. Jeg klarer ofte ikke å la være å si fra dersom jeg opplever det jeg mener er store overtramp i forhold til omtale av andre mennesker, og jeg har som regel følt stort ubehag etterpå. Jeg liker rett og slett ikke at andre blir sure på meg (og det blir jo ofte den som "arresteres"), selv om jeg mener jeg har gjort det rette. Dette har medført at jeg nok har lagt lista noe høyere for når jeg sier fra. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|