Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er du hissig i trafikken?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: På en skala fra 1-5; hvor hissig er du i trafikken
Jeg er superrolig og tålmodig 8 8,16%
Jeg er stort sett tålmodig, men innser at det finnes de som er enda mer tålmodig 20 20,41%
Tja. Det finnes nok av idjåtter i trafikken, men det går greit 36 36,73%
Jeg finnes ikke tålmodig, men kjører likevel ordentlig 28 28,57%
6 6,12%
Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-11, 11:31   #34
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du hissig i trafikken?

Nei, jeg er ikke utålmodig i trafikken. Som relativt fersk sjåfør er jeg avhengig av at andre er tålmodige med meg, og er derfor også tålmodige med dem. Jeg irriterer meg riktignok en smule over andre hissigpropper som må presse seg forbi, smette inn foran og deretter bråbremse fordi de plutselig innså at det var en grunn til at jeg kjørte i den farten jeg gjorde. Jeg prøver å lese trafikken så godt jeg kan, slik at jeg kan kjøre i jevnt og behagelig tempo tilpasset resten av trafikken.

For litt siden kjørte jeg til Gardermoen i styrtregn, og jeg syns det var ubehagelig å kjøre forbi. Derfor ble jeg liggende bak endel lastebiler som sprutet såpass mye at jeg måtte holde litt avstand. Det syns andre billister tydeligvis er helt grusomt, så derfor må de kjøre forbi, presse seg inn, og jeg må bremse ytterligere. Og hva er egentlig den norske greia med å kjøre forbi en og en bil på motorveien? Kan man ikke kjøre forbi hele rekka når man først er i gang?

Jeg har tutet en gang, men det var fordi en dame syns det var en god idé å parkere u utkjøringsfeltet fra en bensinstasjon for å lese tekstmeldinger. Det hender at folk tuter på meg, men heldigvis ikke like mye som før. Det folk tydeligvis ikke skjønner med aggresjonstuting er at de bare forverrer situasjonen ytterligere. I en stresset situasjon gir de den forvirede billisten bare enda en ting å tenke på som mest sannsynlig fører til full stopp.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.