|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Cupcakes, feminismens død?Man skal ikke tro alt man hører, heller. Jeg er relativt ufrivillig hjemme på heltid, men til folk som spør kan jeg godt finne på å bare svare at det er "så greit/koselig/kjekt/fordelaktig å være hjemme mens barna er små". Sånn for å slippe å måtte si så mye om sykdom, uførhet, osv, osv.
![]() |
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cupcakes, feminismens død?
Det har jeg også lurt litt på. Jeg kjenner ingen langtids sykemeldte eller utbrente lengre, men flere som velger å være hjemme en periode.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, dette kjenner jeg igjen. Men jeg har aldri i mitt livet laget en cupcake, da, det må jeg si til mitt forsvar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Nei, jeg er for lite datakyndig til å kunne blogge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stadig underveis
Jeg har fulgt med i bloggverdenen i tre år (da som sagt først og fremst interiørbloggere og andre kreative bloggere) og jeg har ikke opplevd at at noen formidler at det å være hjemme er moralsk høyverdig. Mener dere seriøst at mange gjør det? Jeg har mer inntrykk av at mange bloggere forsøker å gjøre det til en karriere ved at de starter egne firmaer, noen som fotografer, noen som stylister, andre som butikkeiere eller kokebokforfattere (osv).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|