|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Bountykuler (Det søte liv)
Lagvis, med matpapir mellom og relativt kjølig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Einsam
|
Holder de seg penest i kjøleskap? Det kjøligste jeg kommer ellers, er soverommet mitt
Jeg gir også bort altså. Lagde disse, samt mozartkuler og kuler med aprikosmarsipan i går |
|
|
|
|
|
#3 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Jeg oppbevarer ferdigformet masse i frysern, og tar ut for å dyppe i sjokolade, og etter at de har fått sjokoladetrekk blir de stående i kjøleskapet her. Glimrende, og en god plan for dagen kjenner jeg. For de er snabla gode!
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Hvis det er veldig kaldt i kjøleskapet kan de svette litt, så om du har et sted som hlder 8-10 grader ville jeg heller anbefalt det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Einsam
|
Jeg har ikke bod, eller kalde rom |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Nydelige! Har prøvd en lavkarbovariant av hjemmelaget Bounty som funker sånn passe, men disse var jo himmelske! Jeg har til og med fått venner som i utgangspunktet ikke liker Bounty til å like disse godbitene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |