|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Ustabil
|
Sv: "Fredning" av bildetråder
Ikke at det egentlig er min sak, men han er også muslim nå? Da er han jo definitivt ikke medlem av JV lengre. At han ikke er utstøtt av familien er jo veldig bra. Men da vet jo sikkert både du og han også at utstøtelse forekommer, og i de tilfeller det skjer ligger det ofte ganske alvorlige ting bak, og konsekvensene for den det gjelder og vedkommendes familie er ofte store. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: "Fredning" av bildetråderHvis JV ikke vil at barna skal ha venner utenfor religionen, lurer jeg fælt på hvorfor jeg er barndomsvenn med hvertfall seks, sju vitner. Alle fra ulike familier.
|
|
|
#4 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: "Fredning" av bildetråderSelvsagt vet jeg at det skjer. Det jeg også vet, er at det ikke alltid skjer, men mennesker rundt oss, tror at det er sånn, og tror at han ikke har noen kontakt med familien, men det har han. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Jeg er ikke enig i at det er fordommer. JV er en lukket "sekt", og familiemedlemmer oppfordres til å ha minst mulig kontakt med de som har vendt meningheten ryggen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
saftig
|
Det er neppe riktig å kalle det fordommer så lenge det er slik det er beskrevet i skriften.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|