Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En skinasjon i forfall?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-12, 10:26   #11
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: En skinasjon i forfall?

Jeg har veldig, med trykk på veldig, energiske unger, så ja de hopper opp og vil ut både sommer og vinter. Ettersom mannen og tildels jeg også er sånn, så er det jo fint.

Jeg måtte tenke litt på den med å ikke føle ansvar for at ungene skal lære å gå på ski. Det tror jeg at jeg føler et ganske sterkt ansvar for, både på grunn av det motoriske, men også det sosiale aspektet. Det samme gjelder for skøyter, svømming, sykling. Det er greit å kunne slike ting for å stole på egen fysikk, og også ta del i kompisgjengen. Sykling og svømming stiller kanskje i en klasse for seg, mens ski og skøyter ikke er allmennkunnskap på samme måte. Ikke misforstå, jeg tror man fint kan ha en lykkelig barndom og et fint liv uten å ha satt sitt ben i en skibinding.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.