|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nivådelt opplæring
Det er akkurat det jeg mener. Jeg mener å treffe veggen i den forstand at man ikke er rustet til å møte utfordringer når det begynner å bli vanskelig. Jeg tror akkurat som du sier at det er mange som ikke får utnyttet potensialet sitt.
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Jeg mente egentlig bare å understreke ditt poeng.
|
|
|
#3 |
|
guru advisor
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Men hvorfor skulle de flinke ungene bli voksne og ansvarsfulle tidligere enn de svakere elevene? De svake elevene blir jo utfordret og må strekke seg konstant. De slipper ikke unna, med mindre de kommer til en lærer som gir dem opp.
|
|
|
#5 |
|
Off the map.
|
Jeg føler ikke for å sutre for min egen del, altså. Jeg er voksen, og har absolutt tatt ansvar for mitt eget liv, det er mer en betraktning. Jeg jobber som selger. Det er jo utfordrende på mange måter, men intellektuelt utfordrende vil jeg ikke si at det er. Det mest kompliserte jeg gjør er helt vanlig prosentregning. Jeg tror at jeg kunne ha vært brukt til noe mer fornuftig, ideelt sett.
|
|
|
#6 |
|
guru advisor
|
Kjenner meg igjen i det siste du skriver selv. |
|
|
|