Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nivådelt opplæring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-12, 13:52   #10
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nivådelt opplæring

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg mente egentlig bare å understreke ditt poeng.

For oss har det ikke vært noen stor katastrofe, men på et makronivå er det en hel masse verdifulle ressurser som er totalt bortkastet i samfunnet, når en ser på summen av sånne som oss. Jeg kjenner ganske mange. Gjennom hobbyen vår som er av type 'mind-game' så kjenner vi veldig mange som er i nogenlunde samme bås.

Jeg skjønner hva du mener. Samtidig klarer jeg ikke å ikke få litt sutre-følelse over denne holdningen. På et eller annet tidspunkt, gjerne der hvor man kan kalle seg voksen, er man nesten nødt til å brette opp ermene, la fortida ligge og forandre på det man gjerne skulle sett var anderledes selv?

Forøvrig tror jeg Tallulah hadde blitt en veldig god lærer.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.