Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?
Ja, jeg syns absolutt du skal finne noe du føler deg vel i. Jeg bare håper at det ikke er en burka.
For hva det er verdt: jeg er en som normalt legger veldig merke til fysisk egenart, eller hva jeg skal si, når jeg treffer folk. Det err fordi jeg ikke klarer å skjelne ansiktstrekk fra hverandre i særlig grad. Så jeg SER veldig når folk er brune i huden eller veldig høye eller veldig lave eller veldig rødhårede eller har veldig mye krøller. Eller er veldig tynne eller veldig overvektige. det irriterer meg litt, for i mine første møter med folk, før jeg blir kjent med dem, så står det ofte i veien.
Men ikke i svømmehallen, faktisk. Der blender bare alle inn i en stor masse med "variasjon". Jeg vet at det ikke er almenngyldig, men husk at herbalifemennesker er spesielt trent til å se etter og "jakte på" overvektige, så de har antennene på på en helt annen måte enn i andre, som vaker rundt i svømmehallen, teller hoder på ungene vi har med oss, og ellers tenker mer på egne cellulitter enn andres.