Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-12, 10:07   #10
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Dere som har registrert kortet på MinSide hos ruter bør sjekke om dere fremdeles får logget inn. Jeg skulle i all hast sjekke hvor mange dager til Poden hadde på busskortet sitt, og fant ut at jeg måtte registrere alt på nytt.
Ser ut til at dette er en endring fra midt i februar. Så i stedet for å sende mail på forhånd til brukere som allerede er registrert med mailadresse, bare sletter de brukeren, og når man da prøver å logge inn får man beskjed om å lage ny bruker. De om ikke har kundenummeret sitt kan enten a) ringe Ruter eller b) trykke på en link å få det tilsendt på mail.
Jadda.

Jaggu.
Jeg skulle igjen sjekke hvor mange dager det var igjen på kortet, men fikk ikke logget inn. Prøvde flere ganger i løpet av et par dager. Kapitulerte og ringte Ruter, og fikk beskjed om at brukeren min var borte. De har litt (?) problemer så dette har skjedd mange og de får mange telefoner om dette problemet daglig. Det kommer ingen beskjed på nettsiden om denne feilen må vite, og uansett må kunden ringe Ruter for de må manulet sperre noen greier før kunden kan opprette ny bruker. Igjen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.