|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrekkelige OsloJeg slår et slag for Husebyskogen, altså. Der er alle naboene sure fra før.
|
|
|
#3 |
|
One of These Days
|
Sv: Skrekkelige Oslo
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Helt forferdelig å bli minnet på alle de fantastiske tingene jeg bare elsker ved Oslo om sommeren som har uteblitt totalt i år |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Dette er jeg veldig enig i. Jeg er sikker på at jeg skal bli her resten av mitt liv, og jeg synes mine barn er priviligerte som får vokse opp i Oslo. Det er flott her. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrekkelige OsloHar ikke så mye grunnlag for å si så mye om Oslo da jeg ikke har vært der så mye i voksen alder. Men jeg synes det er kjekt når jeg er der. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Skrekkelige OsloFint svar til Barbara Kelly: http://www.aftenposten.no/meninger/H...--6958992.html |
|
|
|
|
|
#8 |
|
This is normal!
|
Sv: Skrekkelige OsloJeg har bodd i Oslo i 11 år, og på de årene ble jeg VELDIG glad i byen. Fortsatt får jeg en varm følelse inni meg når jeg rusler rundt. Når jeg drar til Oslo om sommeren, er mannen min bittelitt redd for at jeg ikke skal bli med hjem, for jeg blir helt Oslonyforelsket.
|
|
|
|
#10 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
|
![]() |