Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Belær meg: Hvilken bilstol forover til 3-åringer over 15 kg?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 12:17   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Belær meg: hvilken bilstol forover til 3-åringer over 15 kg?

Vist de er små er det kansje mest praktisk med sånn putestol som dere fjerner puten på etter hvert. Men om de er litt størrelse på ville jeg gått for Britax sin beltestol. Den av de som passer best inn hos dere. (med/uten isofix med/uten ekstra putene på siden).

Autofil kommer til å komme inn og anbefale Cybex snart men denne passer ikke i våre biler over hode. Jeg har vår i min bil nå men må fjerne den så fort så mulig fordi på grunn av plasseringen på belteholderen klarer ikke blete å stramme seg over magen på gutten skikkelig. Dette skjer aldri i britax sete. Britax er også mindre ruvende og vil nok passer bedre i bilen når dere må ha så pass mange seter i en så liten bil.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.