Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kronikk i Dagbladet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 12:39   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronikk i Dagbladet

Her synes jeg du blander korta litt, Oslo, for jeg klarer virkelig ikke å forstå at 4-5 (?) foreldre (i hver klasse?) skal ha ansvaret for alt som skjer på din skole, at de er kravstore og bratuende er sikkert sant nok, men just say no fungerer jo så fremt man har støtte fra ledelsen, men her er jo faktisk ledelsen, og ryggløs rektor spesielt, som er problemet. Klart mye vil ha mer, oppdager man at man får et ja og et smil til alt man spør om, og man i utgangspunktet er en kravstor mememe-person, fortsetter jo man bare i det samme bankende kjøret. Grensesetting er minst like viktig overfor denne foreldregruppa som overfor elevene i klassen.

At det er enkelt, nei, fytti, det er en grunn til at jeg ikke er lærer, men man må si nei, fortelle at dette lar seg ikke gjøre, begrunne det sånn og sånn, og har du problemer, snakk med rektor. Og det er som nevnt her problemet ligger. Rektor driver rovdrift på lærerene, og foreldrene er slik jeg ser det en liten del av problemet.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.